Як усунути проблему з оплатою на Android?
Найчастіше, проблема з оплатою у додатку на Android чи безпосередньо при покупці в магазині Google Play, це заборона на подвійну конвертацію. Вона виникає через зазначення ціни в гривнях, але фактично зняття коштів з картки в доларах США по курсу, який дещо відрізняється від встановленого в банку. Саме це і є причиною відхилення платежу. Для уникнення цього — потрібно розблокувати можливість проведення таких платежів.В кожному банку це можна зробити по різному: в мобільному додатку, в особистому кабінеті на сайті, через службу підтримки чи безпосередньо у відділенні. Зокрема, для клієнтів ПриватБанку детальніше про це прочитати та відправити запит на розблокування можливо на цій сторінці. Якщо ж оплачувати карткою Монобанк, то подвійну конвертацію на платежі до 10 доларів США компенсує банк і ви не переплачуєте.
Також, проблема може виникати через встановлений ліміт або заборону на оплату в мережі Інтернет. Для її розв'язання потрібно зробити відповідні налаштування картки або звернутись в банк.
Якщо ж ви здійснили оплату, але доступу не отримали, то можливо стався програмний збій. В такому випадку закрийте додаток і відкрийте його знову або перезавантажте ґаджет. Під час повторного запуску додатка буде автоматичного відновлено ваші покупки й надано відповідні доступи.
Інколи для підтвердження оплати потрібно ввести пароль вашого облікового запису Google для автентифікації. Щоб це вимкнути зайдіть в додаток Play Маркет, вгорі праворуч натисніть значок профілю, а потім "Налаштування" > "Автентифікація" > "Автентифікація для покупок" і виберіть потрібний варіант.