Як усунути проблему з оплатою на Android?

Найчастіше, проблема з оплатою у додатку на Android чи безпосередньо при покупці в магазині Google Play, це заборона на подвійну конвертацію. Вона виникає через зазначення ціни в гривнях, але фактично зняття коштів з картки в доларах США по курсу, який дещо відрізняється від встановленого в банку. Саме це і є причиною відхилення платежу. Для уникнення цього - потрібно розблокувати можливість проведення таких платежів.

В кожному банку це можна зробити по різному: в мобільному додатку, в особистому кабінеті на сайті, через службу підтримки чи безпосередньо у відділенні. Зокрема, для клієнтів Приватбанку детальніше про це прочитати та відправити запит на розблокування можливо на цій сторінці. Якщо ж оплачувати карткою Монобанк, то подвійну конвертацію на платежі до 10 доларів США компенсує банк і ви не переплачуєте.

Також, проблема може виникати через встановлий ліміт або заборону на оплату в мережі Інтернет. Для її розв'язання потрібно зробити відповідні налаштування картки або звернутись в банк.

Якщо ж ви здійснили оплату, але доступу не отримали, то можливо стався програмний збій. В такому випадку закрийте додаток і відкрийте його знову або перезавантажте ґаджет. Під час повторного запуску додатка буде автоматичного відновлено ваші покупки і надано відповідні доступи.

Інколи для підтвердження оплати потрібно ввести пароль вашого облікового запису Google для автентифікації. Щоб це вимнути зайдіть в додаток Play Маркет, вгорі праворуч натисніть значок профілю, а потім "Налаштування" > "Автентифікація" > "Автентифікація для покупок" і виберіть потрібний варіант.